Algemene voorwaarden

Hieronder tref je onze algemene voorwaarden die op onze dienstverlening van toepassing zijn. Vragen? Neem dan gerust contact met ons op via info@maegroup.nl of 026 234 0021.

1. Definities

In deze Algemene Voorwaarden hebben de volgende termen de volgende betekenis:

1.1 "Wij", "ons" en "onze" verwijzen naar MAE Group, de lead leverancier.

1.2 "Klant" verwijst naar een partij die leads aanschaft van MAE Group.

1.3 "Leads" zijn potentiële klanten die via social media zijn verzameld en aan de Klant worden verstrekt.

1.4 "Partijen" verwijst naar MAE Group en de Klant gezamenlijk.

2. Toepasselijkheid

2.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen MAE Group en de Klant met betrekking tot de aanschaf en levering van leads.

2.2 Door gebruik te maken van onze diensten en leads aan te schaffen, gaat de Klant akkoord met deze Algemene Voorwaarden.

3. Dienstverlening

3.1 MAE Group verzamelt leads via social media en verkoopt deze door aan partijen die leads in specifieke branches en regio's willen ontvangen.

3.2 MAE Group zal zich inspannen om leads van hoge kwaliteit te leveren, maar kan geen garantie geven met betrekking tot de conversieratio of het succes van de leads voor de Klant.

3.3 Voordat de Lead wordt aangeleverd aan de Klant, zal MAE Group zorgdragen voor een voorafgaande opvolging en verrijking van de Lead middels telefonisch contact met desbetreffende lead. Dit proces is gebaseerd op de specifieke branche, met als doel ervoor te zorgen dat de verstrekte Lead gegevens accuraat zijn.

3.4 MAE Group behoudt zich het recht voor om op elk moment de dienstverlening te wijzigen, op te schorten of te beëindigen.

4. Bestellingen

4.1 Klanten kunnen leads bestellen via onze website of een ander door MAE Group aangewezen bestelproces.

4.2 Bestellingen zijn definitief en bindend zodra deze zijn geplaatst en door MAE Group zijn bevestigd.

4.3 MAE Group kan naar eigen inzicht een bestelling weigeren of annuleren zonder opgaaf van reden.

5. Levering

5.1 Leads worden geleverd aan de Klant in het door MAE Group aangewezen formaat en via het door MAE Group opgegeven communicatiemiddel, tenzij anders overeengekomen.

5.2 De leveringstermijn van leads kan variëren en is afhankelijk van verschillende factoren, zoals beschikbaarheid en verwerkingstijd. MAE Group zal redelijke inspanningen leveren om de leads tijdig te leveren.

6. Intellectueel eigendom

6.1 MAE Group behoudt alle rechten met betrekking tot de verzamelde leads, inclusief intellectuele eigendomsrechten.

6.2 De Klant verkrijgt uitsluitend het recht om de leads te gebruiken voor zijn eigen zakelijke doeleinden en mag deze niet zonder schriftelijke toestemming van MAE Group reproduceren, verspreiden, wijzigen of anderszins exploiteren.

7. Betaling

7.1 De Klant dient de verschuldigde bedragen voor de leads te betalen volgens de op onze website of in onze factuur vermelde betalingsvoorwaarden.

7.2 MAE Group behoudt zich het recht voor om de prijzen voor leads op elk moment te wijzigen. Een dergelijke wijziging heeft geen invloed op reeds geplaatste en bevestigde bestellingen.

8. Aansprakelijkheid

8.1 MAE Group werkt met een gedegen selectiebeleid en we sluiten niet zomaar ieder bedrijf of iedere professional aan.

8.2 Wij staan niet garant voor de levering en kwaliteit van de producten en diensten die op onze site staan genoemd. Ook is MAE Group niet aansprakelijk voor uitspraken die door derden worden gedaan, op onze site of in een uitgegeven offerte.

8.3 MAE Group is niet aansprakelijk voor enige schade of verlies veroorzaakt door het gebruik van de leads, inclusief maar niet beperkt tot winstderving, verlies van gegevens, reputatieschade of indirecte schade.

8.4 Onze aansprakelijkheid is te allen tijde beperkt tot het bedrag dat door de Klant is betaald voor de specifieke leads waarvoor de aansprakelijkheid is ontstaan.

8.5 MAE Group is in geen enkele vorm aansprakelijk voor de communicatie en opvolging tussen de Klant en de Lead.

8.6 Wij hebben geen zeggenschap over de inhoud of andere kenmerken van websites van derden en zijn hier in geen geval voor aansprakelijk. Ook houdt het plaatsen van een link door MAE Group op geen enkele wijze een (impliciete) goedkeuring in van de inhoud van deze sites.

  1. Reclamatie

De Partner heeft recht van reclamatie. De Partner mag een Lead reclameren binnen 2 dagen na ontvangst van een Lead via het reclamatieformulier reclameren bij MAE Group, indien:

1. de Lead identiek overeenkomt met een andere Lead die de Partner in de voorgaande 14 dagen heeft ontvangen.

De Partner mag een Lead binnen 5 dagen na ontvangst van een Lead via het reclamatieformulier reclameren bij MAE Group, indien:

1. de Lead niet binnen het vakgebied en/of werkgebied van de Partner valt zoals deze met MAE Group is overeengekomen;

2. de Lead niet voorzien is van een telefoonnummer en van een e-mail adres;

3. de Lead niet voorzien is van een juist telefoonnummer en een juist e-mailadres waardoor de partner onmogelijk in contact kan komen met de Klant;

4. de Klant niet bestaat en de Partner hiervan aantoonbaar bewijs voorhanden heeft;

5. de Klant wel bestaat maar zelf geen Lead heeft ingediend en de Partner hiervan aantoonbaar bewijs voorhanden heeft.

Reclameren kan uitsluitend middels het contactformulier op de website. Indien de Partner op een andere wijze probeert te reclameren, wordt deze niet in behandeling genomen. Na ontvangst van het reclamatieverzoek zal MAE Group beoordelen of het verzoek voldoet aan een van bovengenoemde situaties. Indien de reclamering terecht wordt bevonden door MAE Group ontvangt de Partner een credit om in de daaropvolgende maand kosteloos een extra Lead in te dienen binnen hetzelfde vakgebied en hetzelfde werkgebied. Voorgenoemde credit kan in geen enkel geval worden omgezet in een geldbedrag. Het is de Partner is geen enkel geval toegestaan gelden te verrekenen voor reclamatie.

10. Overmacht

10.1 MAE Group is niet aansprakelijk voor enige vertraging of tekortkoming in de nakoming van haar verplichtingen als gevolg van overmacht, waaronder maar niet beperkt tot natuurrampen, stakingen, overheidsmaatregelen en technische storingen.

11. Geschillenbeslechting

11.1 Op deze Algemene Voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.

11.2 Eventuele geschillen die voortvloeien uit of verband houden met deze Algemene Voorwaarden zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Amsterdam.

12. Wijzigingen

12.1 MAE Group behoudt zich het recht voor om deze Algemene Voorwaarden op elk moment te wijzigen.

12.2 Gewijzigde Algemene Voorwaarden zullen van kracht worden na publicatie op onze website.

13. Jouw gegevens

13.1 MAE Group beschermt de persoonsgegevens van zowel de Klant als de Lead in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Voor meer informatie hierover verwijst MAE Group naar de Privacy Policy.

14. Contact

14.1 Voor vragen, opmerkingen of klachten met betrekking tot deze Algemene Voorwaarden of onze diensten, kunt u contact met ons opnemen via info@maegroup.nl

of 026 234 0021.

MAE Group mag altijd wijzigingen aanbrengen op de site, zonder dit van tevoren aan te kondigen. De inhoud van de website wordt regelmatig aangevuld en aangepast. Wij raden aan om regelmatig deze pagina te controleren op veranderingen. Door gebruik te maken van deze website, diensten en leads aan te schaffen, verklaart de Klant deze Algemene Voorwaarden te hebben gelezen, begrepen en geaccepteerd.

Deze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst aangepast op 01-06-2023

MAE Group Het Snelst Groeiende Contact Center Platform Van Nederland & Spanje

© 2025 MAE Group B.V. - All Rights Reserved

Privacy verklaring

Algemene voorwaarden

026 234 0030

Impact 85